Taggad!

Aha....så var man taggad dubbelt upp av Anneli  och Evelina

Reglerna:
¤ Länka till den som har taggat dig!
¤ Berätta 7 personliga sanningar om dig!
¤ Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
¤ Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Mina "hemligheter"....

1. Jag skjuter ALLTID upp saker till morgondagen
2. Jag har inget körkort
3. Jag drömmer om att starta en egen scrapshop
4. Jag kan inte ta komplimanger på ett normalt sett
5. Jag trivs med att ha det pedantiskt välstädat omkring mig...tyvärr avspeglas inte detta i mitt hem...
6. Jag använder videon som barnvakt om jag behöver lite "me-time"
7. Jag är Internetberoende

Jag utmanar följande personer att avslöja sina hemlighter:

Scrapkia

Elina

Leelo

Mojs

Anna K

Fialia

Marie/Smarre


Kommentarer
Postat av: elina

Fniss, den här listan är smittsam - jag har blivit taggat typ fem gånger. Så många hemligheter har jag inte att avslöja!

Postat av: Lena & Lisbet

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

2008-01-02 @ 13:56:45
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback